FANDOM

Η πολιτική ένωση γνωστή ως Λύρια και Ρίβια (πολ: Lyria i Rivia), είναι ένα από τα Βόρεια Βασίλεια και βρίσκεται βόρεια του ποταμού Γιάρουγκα. Βασίλισσά του είναι η Μήβη. Το βασίλειο συνορεύει με το Μαχάκαμ στα δυτικά, το Αίντιρν στα βόρεια και το Άνγκρεν στο Νότο. Τα Κυανά Όρη αποτελούν το φυσικό σύνορο του Βασιλείου στα ανατολικά και το διαχωρίζει από τη Ζερρικανία.

Κατά τη διάρκεια του Β' Βορείου Πολέμου στο βασίλειο εισέβαλε και τελικώς κατέκτησε το Νίλφγκααρντ χωρίς επίσημη κύρηξη πολέμου. Παρόλα αυτά με την ήττα της Αυτοκρατορίας το Βασίλειο απελευθερώθηκε και πάλι.

Λίγα χρόνια αργότερα, η Αυτοκρατορία εισέβαλε και πάλι στο βασίλειο και ταχύτατα το κατέκτησε, μαζί με το Αίντιρν και ένα σημαντικό ποσοστό του Καίντγουεν (Ανατολικό Μέτωπο).Η μοίρα του Βασιλείου μετά το τέλος του Γ' Βορείου Πολέμου εξαρτάται από τις επιλογές του Γκέραλτ στο The Witcher 3: Wild Hunt. Οι τρείς πιθανές καταλήξεις είναι οι εξής: Σε καμία περίπτωση δεν υφίσταται το διπλό αυτό βασίλειο ως ανεξάρτητη οντότητα μετά το πέρας του The Witcher 3.
Οι σημαντικές πληροφορίες για την πλοκή τελειώνουν εδώ.
Είναι αξιοσημείωτο το ότι αν και ο Γκέραλτ έχει τον τίτλο 'της Ρίβια', αυτό δεν σημαίνει οτι είναι Ριβιανός. Ουσιαστικά επέλεξε αυτόν τον τίτλο όταν ήταν νέος επειδή του άρεσε αλλά εν τέλη, λόγω της ανδρείας του στη Μάχη για την Γέφυρα του Γιάρουγκα, η βασίλισσα Μήβη τον έχρισε ιππότη και του έδωσε επίσημα τον τίτλο 'της Ρίβια'.

Οικοσημολογία

COA LyriaCOA RiviaCOA Lyria RiviaCOA Lyria Rivia2

Αυτά τα οικόσημα δημιουργήθηκαν από τον τοπικό γνώστη Οισημολογίας, χρήστη Mboro και είναι βασισμένα σε περιγραφές που βρίσκονται εντός των βιβλίων. Το πρώτο είναι οικόσημο της Λύρια, το δεύτερο της Ρίβια, το τρίτο υπό την πρώτη δυναστεία και το τέταρτο και τελευταίο υπό την τωρινή δυναστεία την οποία ίδρυσε ο Κέραν ο οποίος ήταν πρίγκιπας της Σίντρα από τον Οίκο του Ράβεν.

Σημαντικοί Λυριανοί και Ριβιανοί

Βασιλείς

Δυναστεία των Λυριανών

Οίκος του Ράβεν

Βασιλική Οικογένεια

Άλλοι

Πόλεις και Κάστρα

Πόλεις

Κάστρα

Ένοπλες Δυνάμεις

Αρχείο:Rivian from fan art.jpg

Μαζί με το Αίντιρν, η Λύρια και Ρίβια έχουν 13 χιλιάδες στρατιώτες συμπεριλαμβανομένων τριών χιλιάδων καβαλάρηδων. Κατά την δεύτερη εισβολή του Νίλφγκααρντ, το 1/5 των δυνάμεων αυτών αποκλείστηκαν από τα κάστρα και τις πόλεις. Κομμάτι των υπολοίπων δυνάμεων απεσύρθηκαν έτσι ώστε να προστατέψουν άλλες περιοχές από τις επιθέσεις των Σκόια-Ταιλ. Ο υπόλοιπος στρατός ανερχόταν στις 6 χιλιάδες. 1,200 στρατιώτες και ιππότες ηττήθηκαν στην Αλντεσβέργη. Μετά το τέλος του πολέμου το κράτος είχε περίπου 8 χιλιάδες στρατιώτες. Ο στρατός του βασιλείου είναι πασίγνωστος για την ικανότητα των τοξοτών του, οι οποίοι είναι οι καλύτεροι του Βορά.

Θρησκεία

Lyria and Rivia - The Witcher 2

Χάρτης του Βασιλείου από το The Witcher 2

Λίγα είναι γνωστά όσον αφορά τη θρησκεία στη Λύρια και Ρίβια. Μπορούμε με ασφάλεια να υποθέσουμε οτι οι μεγαλύτερες βόρειες θρησκείες όπως ο Άγιος Λεμπιόντα, η Μελίτελε και το Αιώνιον Πυρ όλες έχουν θέση στο Βασίλειο.

Πολιτισμός

Λίγα είναι γνωστά για τον πολιτισμό του διπλού βασιλείου. Είναι όμως σίγουρο οτι στην κοινωνία υπάρχοι πολύς ρατσισμός κατά των μη-Ανθρώπων. Οι διώξεις είναι συχνές και σε μία απο αυτές σε μία πόλη κοντά στη Ρίβια, ο Γκέραλτ της Ρίβια λαβώθηκε θανάσιμα όταν προσπάθησε να βοηθήσει τους διωγμένους.

Οικονομία

Η περιοχή που καλύπτει το κράτος είναι πολύ εύφορη και για αυτόν τον λόγο η οικονομία του κράτους είναι κατά το πλείστον αγροτική και κτηνοτροφική. Το βασίλειο είναι γνωστό για τις εξαγωγές φαγητού και ξηλείας του. Παρόλα αυτά, η σχετικά κοντινή απόσταση του κράτους απο την Αυτοκρατορία η οποία παράγει πάρα πολλά προϊόντα χαμηλότερης ποιότητας αλλά και τιμής έχουν επιρρεάσει αρνητικά την οικονομία του. Μετά το τέλος του Β' Βορείου Πολέμου, η χώρα υπέστη πλήρη οικονομική καταστροφή, με τεράστιο ποσοστό των αγροτικών περιοχών να έχουν καεί.

Η κατάσταση του κράτους κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος του Γ' Βορείου Πολέμου είναι άγνωστη αλλά πιθανώς δεν είναι καλή.

Αναφορές από τα βιβλία

"Η Ντολ Άνγρα. Στο μέσο αυτής της κοιλάδας περνάει ένας δρόμος ο οποίος από τον Νότο οδηγεί στη Λύρια και Ρίβια, το Αίντιρν και ακόμια πιο μακρυά στη Ντολ Μπλαθάννα και το Καίνγουεν. Και μέσω της κοιλάδας του Πόνταρ σε εμάς, στην Τεμερία."
Krew elfów, σελ. 253

COA Lyria Rivia2
Λύρια και Ρίβια
COA Lyria Rivia2
ΛύριαΡίβιαΣκάλαΣπάλλαΡάστμπουργκ
Βασιλείς
ΜπέρρικΈγκονΚέρανΙμπέκκαΜήβηΡάντοβιντ Α'Ζίγκισμουντ ΝτίικστραΕμυρ βαρ Εμρέις
Μέλη της Βασιλικής Οικογένειας
ΡιγκομπέρταΒιβιάναΟυγκώ της Ρίβια
Βόρεια Βασίλεια
COA Redania
COA Temeria
COA Aedirn2 ΑίντιρνCOA Kaedwen ΚαίντγουενCOA Kovir Poviss ΚόβιρCOA Lyria Rivia2 ΛύριαCOA Redania ΡεντανίαCOA Cintra2 ΣίντραCOA Temeria Τεμερία
Δευτερεύοντα Βασίλεια
COA Verden ΒέρντενHrb unof Kerack ΚέρακCOA Brugge ΜπρούζHrb unof Cidaris ΣιντάριςHrb unof Skellige ΣκέλλιγκεHrb unof Sodden ΣόντενCOA Hengfors2 Χένγκφορς
Τριτεύοντα Βασίλεια
Hrb unof Angren ΆνγκρενHrb unof Velhad ΒέλχαντHrb unof Bremervoord ΜπρέμερβοορντCOA Narok ΝάροκHerbnovigradzki ΝόβιγκραντHrb unof Dol Blathanna Ντόλ ΜπλαθάνναHerb Wolne Państwo Κοιλάδα Πόνταρ
COA Talgar Τάλγκαρ

Also on FANDOM

Random Wiki