FANDOM

Η πολιτική ένωση γνωστή ως Λύρια και Ρίβια (πολ: Lyria i Rivia), είναι ένα από τα Βόρεια Βασίλεια και βρίσκεται βόρεια του ποταμού Γιάρουγκα. Βασίλισσά του είναι η Μήβη. Το βασίλειο συνορεύει με το Μαχάκαμ στα δυτικά, το Αίντιρν στα βόρεια και το Άνγκρεν στο Νότο. Τα Κυανά Όρη αποτελούν το φυσικό σύνορο του Βασιλείου στα ανατολικά και το διαχωρίζει από τη Ζερρικανία.

Κατά τη διάρκεια του Β' Βορείου Πολέμου στο βασίλειο εισέβαλε και τελικώς κατέκτησε το Νίλφγκααρντ χωρίς επίσημη κύρηξη πολέμου. Παρόλα αυτά με την ήττα της Αυτοκρατορίας το Βασίλειο απελευθερώθηκε και πάλι.

Λίγα χρόνια αργότερα, η Αυτοκρατορία εισέβαλε και πάλι στο βασίλειο και ταχύτατα το κατέκτησε, μαζί με το Αίντιρν και ένα σημαντικό ποσοστό του Καίντγουεν (Ανατολικό Μέτωπο).Η μοίρα του Βασιλείου μετά το τέλος του Γ' Βορείου Πολέμου εξαρτάται από τις επιλογές του Γκέραλτ στο The Witcher 3: Wild Hunt. Οι τρείς πιθανές καταλήξεις είναι οι εξής: Σε καμία περίπτωση δεν υφίσταται το διπλό αυτό βασίλειο ως ανεξάρτητη οντότητα μετά το πέρας του The Witcher 3.
Οι σημαντικές πληροφορίες για την πλοκή τελειώνουν εδώ.
Είναι αξιοσημείωτο το ότι αν και ο Γκέραλτ έχει τον τίτλο 'της Ρίβια', αυτό δεν σημαίνει οτι είναι Ριβιανός. Ουσιαστικά επέλεξε αυτόν τον τίτλο όταν ήταν νέος επειδή του άρεσε αλλά εν τέλη, λόγω της ανδρείας του στη Μάχη για την Γέφυρα του Γιάρουγκα, η βασίλισσα Μήβη τον έχρισε ιππότη και του έδωσε επίσημα τον τίτλο 'της Ρίβια'.

Οικοσημολογία

Οικόσημο της ΛύριαΟικόσημο της ΡίβιαΟικόσημο κατά τη δυναστεία της ΛύριαΟικόσημο υπό τον Οίκο του Ράβεν

Αυτά τα οικόσημα δημιουργήθηκαν από τον τοπικό γνώστη Οισημολογίας, χρήστη Mboro και είναι βασισμένα σε περιγραφές που βρίσκονται εντός των βιβλίων. Το πρώτο είναι οικόσημο της Λύρια, το δεύτερο της Ρίβια, το τρίτο υπό την πρώτη δυναστεία και το τέταρτο και τελευταίο υπό την τωρινή δυναστεία την οποία ίδρυσε ο Κέραν ο οποίος ήταν πρίγκιπας της Σίντρα από τον Οίκο του Ράβεν.

Σημαντικοί Λυριανοί και Ριβιανοί

Βασιλείς

Δυναστεία των Λυριανών

Οίκος του Ράβεν

Βασιλική Οικογένεια

Άλλοι

Πόλεις και Κάστρα

Πόλεις

Κάστρα

Ένοπλες Δυνάμεις

Αρχείο:Rivian from fan art.jpg

Μαζί με το Αίντιρν, η Λύρια και Ρίβια έχουν 13 χιλιάδες στρατιώτες συμπεριλαμβανομένων τριών χιλιάδων καβαλάρηδων. Κατά την δεύτερη εισβολή του Νίλφγκααρντ, το 1/5 των δυνάμεων αυτών αποκλείστηκαν από τα κάστρα και τις πόλεις. Κομμάτι των υπολοίπων δυνάμεων απεσύρθηκαν έτσι ώστε να προστατέψουν άλλες περιοχές από τις επιθέσεις των Σκόια-Ταιλ. Ο υπόλοιπος στρατός ανερχόταν στις 6 χιλιάδες. 1,200 στρατιώτες και ιππότες ηττήθηκαν στην Αλντεσβέργη. Μετά το τέλος του πολέμου το κράτος είχε περίπου 8 χιλιάδες στρατιώτες. Ο στρατός του βασιλείου είναι πασίγνωστος για την ικανότητα των τοξοτών του, οι οποίοι είναι οι καλύτεροι του Βορά.

Θρησκεία

Lyria and Rivia - The Witcher 2.jpg

Χάρτης του Βασιλείου από το The Witcher 2

Λίγα είναι γνωστά όσον αφορά τη θρησκεία στη Λύρια και Ρίβια. Μπορούμε με ασφάλεια να υποθέσουμε οτι οι μεγαλύτερες βόρειες θρησκείες όπως ο Άγιος Λεμπιόντα, η Μελίτελε και το Αιώνιον Πυρ όλες έχουν θέση στο Βασίλειο.

Πολιτισμός

Λίγα είναι γνωστά για τον πολιτισμό του διπλού βασιλείου. Είναι όμως σίγουρο οτι στην κοινωνία υπάρχοι πολύς ρατσισμός κατά των μη-Ανθρώπων. Οι διώξεις είναι συχνές και σε μία απο αυτές σε μία πόλη κοντά στη Ρίβια, ο Γκέραλτ της Ρίβια λαβώθηκε θανάσιμα όταν προσπάθησε να βοηθήσει τους διωγμένους.

Οικονομία

Η περιοχή που καλύπτει το κράτος είναι πολύ εύφορη και για αυτόν τον λόγο η οικονομία του κράτους είναι κατά το πλείστον αγροτική και κτηνοτροφική. Το βασίλειο είναι γνωστό για τις εξαγωγές φαγητού και ξηλείας του. Παρόλα αυτά, η σχετικά κοντινή απόσταση του κράτους απο την Αυτοκρατορία η οποία παράγει πάρα πολλά προϊόντα χαμηλότερης ποιότητας αλλά και τιμής έχουν επιρρεάσει αρνητικά την οικονομία του. Μετά το τέλος του Β' Βορείου Πολέμου, η χώρα υπέστη πλήρη οικονομική καταστροφή, με τεράστιο ποσοστό των αγροτικών περιοχών να έχουν καεί.

Η κατάσταση του κράτους κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος του Γ' Βορείου Πολέμου είναι άγνωστη αλλά πιθανώς δεν είναι καλή.

Αναφορές από τα βιβλία

"Η Ντολ Άνγρα. Στο μέσο αυτής της κοιλάδας περνάει ένας δρόμος ο οποίος από τον Νότο οδηγεί στη Λύρια και Ρίβια, το Αίντιρν και ακόμια πιο μακρυά στη Ντολ Μπλαθάννα και το Καίνγουεν. Και μέσω της κοιλάδας του Πόνταρ σε εμάς, στην Τεμερία."
Krew elfów, σελ. 253

COA Lyria Rivia2.png
Λύρια και Ρίβια
COA Lyria Rivia2.png
ΛύριαΡίβιαΣκάλαΣπάλλαΡάστμπουργκ
Βασιλείς
ΜπέρρικΈγκονΚέρανΙμπέκκαΜήβηΡάντοβιντ Α'Ζίγκισμουντ ΝτίικστραΕμυρ βαρ Εμρέις
Μέλη της Βασιλικής Οικογένειας
ΡιγκομπέρταΒιβιάναΟυγκώ της Ρίβια
Βόρεια Βασίλεια
COA Redania.png
COA Temeria.png
COA Aedirn2.png ΑίντιρνCOA Kaedwen.png ΚαίντγουενCOA Kovir Poviss.png ΚόβιρCOA Lyria Rivia2.png ΛύριαCOA Redania.png ΡεντανίαCOA Cintra2.png ΣίντραCOA Temeria.png Τεμερία
Δευτερεύοντα Βασίλεια
COA Verden.png ΒέρντενHrb unof Kerack.png ΚέρακCOA Brugge.png ΜπρούζHrb unof Cidaris.png ΣιντάριςHrb unof Skellige.png ΣκέλλιγκεHrb unof Sodden.png ΣόντενCOA Hengfors2.png Χένγκφορς
Τριτεύοντα Βασίλεια
Hrb unof Angren.png ΆνγκρενHrb unof Velhad.png ΒέλχαντHrb unof Bremervoord.png ΜπρέμερβοορντCOA Narok.png ΝάροκHerbnovigradzki.png ΝόβιγκραντHrb unof Dol Blathanna.png Ντόλ ΜπλαθάνναHerb Wolne Państwo.png Κοιλάδα Πόνταρ
COA Talgar.png Τάλγκαρ

Also on FANDOM

Random Wiki